Monday, December 21, 2015

اس ام اس | عاشقانه | اس ام اس عاشقانه

نمیتوانم ازت دور شوم …
سایه ای بودم از ادامه تو
هرچه رفتم به قبل برگشتم
به نخستین سلام نامه تو

اس ام اس های عاشقانه
روزها وماه ها می گذرد تو نیستی و من آنقدر سرد و گرم چشیدۀ نبودنت شده ام که تو روی
شعرهای نانوشته ام برای تو بایستم و با احترام به کلاسیک ترین خاطراتت، شیک ترین
ترانه ای که برایت سروده ام را ضمیمۀ نُت هایی کنم که از ملودیِ خنده …

اسمس عاشقانه 
احساس نَـ ـ ـ ـــبودَنت تمام غزلهایم را تَمَســـ ـ ـخُر میکند…
قافیه ها را باید بدون تـُ ـو …
به دار کشید!!! قصه ی لیلی و مجنون چند صباحی است که به خوابـــ ـ ـ رفته…
باید تیشه ی بـ ُـ ـ ــغض بر دوش گرفت فَرهــــادیــ ـ ـ …

اس عاشقانه
من عاشقانه دوستش داشتم
و او عاقلانه طردم کرد….
منطق او، حتی از حماقت من بد تر بود…

جدیدترین پیامک عاشقانه
نه آرامشت را به چشمی وابسته کن. نه دستت را
به گرمای دستی دلخوش. چشم ها بسته می شوند
و دست ها مشت. و تو میمانی و یک دنیا تنهایی…!

اس ام اس عاشقانه
▣ هیـــــچ ▂ کــــــس ▂ ▣ اونـــــقدر
↯★بـی گــناه ★↯ نیــــست ▣
کـــه بتـــونه زنـــدگی دیـگرانو ●●● ▣
↫ قــــضاوتـــ ↬ کــــــنه !!!

اس ام اس جدید عاشقانه94 
حالا که رفته ای بهانه ی خوبی است ” شب سکوت کویر »
فقط صدای این هق هق را کم کنید…

اس عاشقانه ۹۴
میگن برای کسی بمیر ک برات تب کنه…….
من برای هرکی مردم برام قبر خرید…

باور کن خیلی حرف است وفادار دست هایی باشی
که یکبار هم لمسشان نکرده ای دوست دارم

No comments:

Post a Comment